

Na začiatku mal klient nič viac, iba víziu. Víziu prenájmu karavanov na Slovensku, preto potreboval našu pomoc s návrhom názvu, loga, webstránky a marketingovou stratégiou. Ako prvé sme navrhli názov, k tomu vhodné logo a následne sme vytvorili modernú webstránku s rezervačným systémom.
V oblasti marketingu a prezentácie sme zodpovední za obsah pre sociálne siete, fotenie obsahu a príprava grafiky do tlače pre inzerciu.
V súčasnosti je značka Karavan365 jednou z najobľúbenejších karavanových značiek na našom trhu a rozhodne neplánujeme ubrať nohu z plynu.




Názov Karavan 365 bol inšpirovaný faktom, že tieto karavany sú dostupné 365 dní v roku, bez ohľadu na aktuálne ročné obdobie. Po nakreslení loga sme pripravili návrh webstránky s rezervačným systémom.




Pripravili sme fotenia a grafické templaty pre sociálne siete s odprezentovím vybavenosti a dostupnosti karavanov.








Okrem štýlových templatov sme taktiež vytvorili sériu reklamných bannerov do PPC reklamy na zvýšenie povedomia značky.

Nezabudli sme ani na printovú reklamu, do vybraných magazínov sme pripravili niekoľko formátov inzercie.




S klientom spolupracujeme už 3 rok, stále fotíme nové karavany, spravujeme webstránku a dohliadame na marketingovú stratégiu po konzultáciách s klientom.







