

HappyWok.sk sú na Slovensku jeden z najdlhšie pôsobiacich predajcov ázijských potravín a zároveň majú aj jednu z najširších ponúk tohto tovaru.
Za posledných 15 rokov ich existencie si vybudovali stabilné miesto na našom trhu, no zároveň prišiel čas na zmenu v ich brande ako aj v spôsobe komunikácie smerom k zákazníkovi.
Jednou z našich prvých úloh bolo postarať sa o vytvorenie brand manuálu, ktorý doposiaľ neexistoval. Jeho úlohou je zjednotiť marketingovú komunikáciu a dať značke stabilnú formu. Následne sme sa pustili do komplexnej transformácie celej značky, ktorú sa nám podarilo priviesť do moderného sveta.












Drobnej zmene sa nevyhlo ani logo HappyWok, ktoré sme zmodernizovali a prispôsobili tak, aby bolo použiteľné vo všetkých požadovaných aplikáciách.



HappyWok.sk síce zostal na rovnakej platforme ako doteraz, no asi by ste staršiu verziu až tak ľahko nespoznali. Na eshope sme urobili zásadné zmeny v oblasti UX a SEO optimalizácie.






V istom momente nám napadla skvelá myšlienka vytvoriť avatara, ktorý by sa stal nezameniteľnou tvárou brandu HappyWok.sk. Mal byť veselý, hravý a evokovať prepojenie na ázijskú kultúru.








Po prvých úvahách sme sa s klientom zhodli, že by avatar mal byť stelesnením nejakého ázijského jedla, keďže sa HappyWok venujú predaju ázijských potravín. Zároveň by malo byť jednoduché ho upravovať pre rôzne použitia hlavne na sociálnych sieťach.
Zo všetkých nápadov a prvých náčrtov na papieri jednoznačne zvíťazilo použitie pálivej papriky. Následne sme vytvorili prvé reálne modely v 3D softvéri.






Výsledkom je jednoznačne rozpoznateľná značka, ktorá sa stáva jednou z najpopulárnejších značiek zameraných na predaj ázijského sortimentu na našom trhu.



