

Habesh je slovenská značka zrnkovej kávy. So zakladateľom Martinom sme spolupracovali na nakopnutí jeho novej brandovej identity.
Pred našou spoluprácou značka Habesh nepôsobila vo vizuálnej identite jednotne a nebola atraktívna pre nových zákazníkov. Stav e-shopu a vizuál stránky nekorešpondoval s hodnotami a víziou značky Habesh.
Cieľom projektu bolo vniesť nový vietor bez veľkých zmien do loga značky, ktorá je už lokálne dosť známa.








Logo značky je známe a tak sme sa rozhodli pre čiastočný redizajn textového elementu, ktorý veľmi nevynikal. Nová výrazná typografia bola následne využitá, ako jeden z brandových elementov značky.
Pri redizajne sme vytvorili nový systém farieb, ktorý je veľmi pestrý a lepšie tak odzrkadľuje hodnoty značky.













Po vytvorení nových základov značky to neostalo iba pri vizualizáciách, ale pustili sme sa do uplatnenia nového brandu do praxe, ako prvá veľká výzva bola redizajnovať obaly hlavného produktu a to obaly káv.
Každá káva tak získala svoju farbu z vytvorenej palety nových brandových farieb, v kombinácií s brandovým patternom a novou typografiou dostali tak obaly káv nový čerstvý vizuál, s ktorým bol klient veľmi spokojný.









Klient mal požiadavku vytvoriť e-shop na mieru, ktorý by odrážal unikátnosť produktov a poskytoval bezproblémový nákupný proces. Výsledok? Misiu sme úspešne zvládli. Tento projekt ukazuje naše schopnosti vytvárať na mieru šité e-commerce riešenia. Vďaka spolupráci sme premenili nemoderný e-shop na moderný a unikátny. Pozrieť webstránku



Okrem brandu a nového e-shopu sme klientovi v rámci úspešnej spolupráce pomohli aj s marketingovou stratégiou v online priestore, dizajnom PPC bannerov, natočením videí o etiopskej káve a krátkymi reklamnými spotmi.

















A tak sa z habesh stal HABESH. Silná, výrazná a jednoznačne rozpoznateľná značka, ktorá sa nestratí na kávovom nebi.








